Minden ajánlat Régebbi ajánlatok

Gyakori kérdések

Mi az a Lovaskupon?
A Lovaskupon.hu az első közösségi vásárolói oldal kifejezetten lovasoknak. Mi megkeressük a lovasboltokat, lovardákat, szállodákat és más lovas szolgáltatókat, hogy Te a lehető legjobb feltételekkel szerezhesd meg termékeiket, próbálhasd ki szolgáltatásaikat.
 
Hogyan kerülhet fel a cégem a Lovaskupon.hu-ra?
A megjelenéssel kapcsolatos bővebb információt és a regisztrációs adatlapot „Legyél a partnerünk” oldalunkon találod.
 
Van egy lovarda / lovasbolt, amit szeretnék kedvezményesen kipróbálni. Tudnátok segíteni?
Köszönjük, hogy felhívtad rá a figyelmünket, igyekszünk megtenni, ami tőlünk telik. Kérjük, hogy add meg a szolgáltató adatait „Ajánlj egy új lovas helyet” oldalunkon.
 
Hogyan tudok az oldalon regisztrálni?
Kattints a kezdőlapon, vagy az oldal jobb felső sarkában a Regisztráció feliratra és add meg a szükséges adatokat. Néhány percen belül kapsz tőlünk egy megerősítő emailt egy linkkel, mellyel aktiválhatod regisztrációdat.
Lehetőséged van Facebook profiloddal is regisztrálni, csak kattints a kék „Kapcsolódás” gombra.
 
Hogyan tudok vásárolni?
Regisztráció, vagy bejelentkezés után kattints a „Megveszem” gombra a Neked tetsző ajánlatnál. Válaszd ki, hogyan szeretnéd kifizetni a kiválasztott lovaskupont. Sikeres fizetés után töltsd le lovaskuponodat Személyes menüpontodból.
 
Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavam?
Kattints a Bejelentkezés feliratra az oldal jobb felső sarkában, majd a megjelenő oldalon az „Elfelejtetted a jelszavad?” feliratra. Gépeld be az email címed, és elküldünk egy linket, amelyre kattintva megadhatod új jelszavadat.
 
Mi az a kredit és hogyan tudom felhasználni?
Ha meghívod barátaidat, ismerőseidet a Lovaskupon.hu-ra, első vásárlásuk után 1000 Ft értékű kredittel jutalmazunk meg Téged. Kreditjeidet a Lovaskupon.hu oldalon történő vásárláshoz tudod felhasználni. Egy vásárláshoz maximum 1000 Ft értékű kreditet használhatsz fel.
 
Mire jó az ajándékkártya?
Az ajándékkártya kiváló meglepetés családtagjaidnak, barátaidnak, ha több ajánlatunk közül nem tudod eldönteni, melyiknek örülne a legjobban a megajándékozott. Ekkor dönthetsz úgy, hogy egy bizonyos értékű ajándékkártyával leped meg, melynek teljes értékét a Lovaskupon.hu oldalon való vásárlásra tudja felhasználni.
 
Mi a vásárlás és a beváltás menete?
Regisztráció, vagy bejelentkezés után kattints a „Megveszem” gombra a Neked tetsző ajánlatnál. Válaszd ki, hogyan szeretnéd kifizetni a kiválasztott lovaskupont. Sikeres fizetés után töltsd le lovaskuponodat Kuponjaim menüpontodból. A rajta feltüntetett elérhetőségeken tudsz bejelentkezni a szolgáltatónál, vagy egyeztetni a szállítás menetét az eladóval. A kinyomtatott kuponokat mutasd be a beváltáskor.
 
Hogyan kapom meg kuponom?
Sikeres fizetés után töltsd le lovaskuponodat Kuponjaim menüpontodból.
 
Mi történik, ha nem érkezik meg a kupon?
A kuponod bankkártyás fizetés esetén perceken belül, banki befizetés és átutalás esetén pedig egy munkanap alatt készül el. Amennyiben mégsem érkezik meg az e-mail, és a Kuponjaim menüpont alatt sem találod, írj az info@lovaskupon.hu címre egy levelet, és kinyomozzuk a probléma okát.
 
A kuponomat rögtön a vásárlás napján el kell használnom?
Nem. Az ajánlatban és a kuponon is feltüntetjük annak érvényességi idejét, tehát bőven lesz időd arra, hogy felhasználd. A lejárat előtt pedig emlékeztetőt küldünk emailben.
 
Vehetek kupont ajándékba is?
Természetesen.
 
Összevonható a kupon más kedvezményekkel is?
Ez mindig az adott ajánlattevőtől függ.
 
Hogyan jut el hozzám a termék?
A Lovaskuponodon feltüntetett elérhetőségeken veheted fel a kapcsolatot az eladóval és egyeztethetsz a termék kézhezvételéről.
 
Hogyan tudok bejelentkezni a kuponnal megvásárolt szolgáltatásra?
A Lovaskuponodon feltüntetett elérhetőségeken veheted fel a kapcsolatot a lovas szolgáltatóval és egyeztethetsz időpontot.
 
Mikor kell kifizetnem a kupont?
Ha a bankkártyás fizetési opciót választod, lovaskuponodat a vásárlással egyidőben tudod kifizetni, míg banki átutalást, vagy banki készpénzbefizetést kérjük, hogy legkésőbb a vásrlást követő munkanapon végezd el. Ellenkező esetben a vásárlást kénytelenek vagyunk érvénytelennek tekinteni. Korlátozott számban rendelkezésre álló ajánlatok esetén a befizetések bankszámlánkra való beérkezésének sorrendjét vesszük figyelembe.
 
Hogyan fizethetem ki a kupont?
Bankkártyával, banki átutalással, vagy banki készpénzbefizetéssel.
 
Üdülési csekkel, SZÉP kártyával, Erzsébet utalvánnyall, egészségkártyával, illetve egyéb utalványokkal tudok fizetni?
A Lovaskupon.hu a szolgáltatásoknak csupán közvetítője, így mi ezeket a fizetési módokat sajnos nem tudjuk elfogadni.
 
Tudok-e készpénzben fizetni? Postán vagy máshol tudok csekkel fizetni?
Készpénzt és csekkes befizetést sajnos nem tudunk elfogadni. Javasoljuk, hogy próbáld ki a banki készpénzbefizetést, mely legalább ennyire egyszerű és kényelmes megoldás.
 
Hogyan kapok számlát a vásárlásról?
Mivel a Lovaskupon.hu az ügyletben csupán közvetítő szerepet játszik, a termékről vagy szolgáltatásról az eladó fog számlát kiállítani.
 
Biztonságos az online fizetés?
Természetesen. Online fizetés során a Lovaskupon.hu fizetést előkészítő oldaláról a PayU biztonságos fizetőoldalára irányítunk át, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat tudod megadni, így azokról még mi sem szerzünk tudomást, mivel ez egy tőlünk független és védett internetes oldal. A tranzakció feldolgozása banki rendszereken keresztül történik, a fizetés eredményéről pedig e-mail útján is értesítést kapsz, majd pedig visszairányítanak a Lovaskupon.hu-ra. 
Jó ha tudod, hogy a kártyabirtokosok számára az internetes fizetés – csakúgy mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés – díjmentes.
A PayU rendelkezik mindazon nemzetközi szintű előírásokkal, melyek az online fizetés biztonságát garantálják. A PayU szolgáltatás jellegzetessége, hogy minden tranzakciót annak státuszával (pl.: sztornó) automatikusan e-mail-en visszaigazol. A PayU tájékoztatóját itt olvashatod.
 
Ha átutalással fizetek, mikor kapom meg a kuponomat?
Ha a banki átutalással, vagy banki készpénzbefizetést választod fizetési módként, kuponodhoz akkor jutsz hozzá, ha befizetésed beérkezett számlánkra. Ez maximálisan egy munkanapot vesz igénybe.
 
Milyen bankkártyával tudok fizetni?
Amennyiben a bankkártyás fizetési módot választod, lovaskuponodért Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni. Bizonyos bankkártyáknál nem engedélyezett az online fizetés, így érdeklődj bankodnál a pontos információkról.
 
Biztonságos a Lovaskupon.hu-n vásárolni?
Természetesen. Online fizetés során a Lovaskupon.hu fizetést előkészítő oldaláról a PayU biztonságos fizetőoldalára irányítunk át, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat tudod megadni, így azokról még mi sem szerzünk tudomást, mivel ez egy tőlünk független és védett internetes oldal. Ekkor a tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszereken, a fizetés eredményéről pedig e-mail útján is értesítést kapsz, majd pedig visszairányítanak a Lovaskupon.hu-ra. 
Jó ha tudod, hogy a kártyabirtokosok számára az internetes fizetés – csakúgy mint a hagyományos POS terminálon történő fizetés – díjmentes.
A PayU rendelkezik mindazon nemzetközi szintű előírásokkal, melyek az online fizetés biztonságát garantálják. A PayU szolgáltatás jellegzetessége, hogy minden tranzakciót annak státuszával (pl.: sztornó) automatikusan e-mail-en visszaigazol. 
 
Biztonságban vannak az adataim nálatok?
Természetesen. A Lovaskupon.hu minden személyes adatot biztonságosan tárol, a jelszavaidat kódolva, hogy senki se férhessen hozzá. Részletes adatvédelmi nyilatkozatunkat itt találod. A bankkártya adatokat a PayU kezeli, azok semmilyen módon nem kerülnek tárolásra rendszerünkben. A PayU tájékoztatóját itt olvashatod.
 
Mi történik, ha megfeledkezem a kuponomról?
Annak érdekében, hogy ne maradj le egyetlen lovas élményről sem, ha közeleg beváltatlan kuponod lejárati ideje, emailben emlékeztetőt küldünk, azonban a Te felelősséged, hogy időben felhasználd a kedvezményt.
 
Lejárt a kuponom, mit tegyek?
Lejárt kuponokat sajnos nem tudunk visszaváltani és partnereink sem tudják elfogadni.
 
Mi történik akkor, ha nem váltom be a kuponom?
Amennyiben lovaskuponodat nem váltod be a rajta feltüntetett érvényességi időn belül, sajnos érvényét veszti. Annak érdekében, hogy ne maradj le egyetlen lovas élményről sem, ha közeleg beváltatlan kuponod lejárati ideje, emailben emlékeztetőt küldünk.
 
Meggondoltam magam. Visszakaphatom a pénzem?
Igen, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg Téged internetes vásárlás esetén.
Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetsz és a termék visszaküldése esetén kérheted a kereskedőtől az általad kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőséged a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére.
A rendelet alapján nem illet meg az elállási jog az előre meghatározott időpontban szállást nyújtó (hotelszoba foglalás), szállítási (repülőjegy-foglalás, gépjárműbérlés), étkeztetési vagy szabadidős szolgáltatások (koncertjegy, belépőjegy megrendelés) igénybevételére irányuló online szerződéseknél.
Termék megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele esetén a szerződéskötés után kezdődik az elállási határidő. A 8 munkanapos határidő alatt bármikor elállhatsz a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul dönts a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. A 8 munkanapos határidő nem jelenti azt, hogy a visszaküldött terméknek 8 munkanapon belül meg is kell érkeznie az eladóhoz, hanem elegendő, ha a 8 munkanapos időtartamon belül kifejezed elállási szándékodat az eladó felé. Amint eldöntötted, hogy nincsen szükséged a termékre, ezt követően már ne használd, óvd meg állagát, hogy minél jobb állapotban tudd azt a kereskedőnek visszajuttatni.
Amennyiben élsz elállási jogoddal, köteles vagy a terméket saját költségeden visszajuttatni az eladó részére, az eladó pedig köteles legkésőbb 30 napon belül az általad kifizetett teljes összeget visszatéríteni.
 
Kihez fordulhatok, ha nem vagyok elégedett a kuponért kapott szolgáltatással?
Kapcsolat oldalunkról küldhetsz emailt, melyre legkésőbb három munkanapon belül válaszolunk.
 
Ha nem találtam választ minden kérdésemre, kit kereshetek?
Kapcsolat oldalunkról küldhetsz emailt, melyre legkésőbb három munkanapon belül válaszolunk.